juliathebest

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av julia rolofsson - 8 juli 2011 19:37

Svarta Hingsten ;)

Av julia rolofsson - 8 juli 2011 15:06

  Puss Flash Du Är FIINASTE<3

Av julia rolofsson - 8 juli 2011 15:04

  Älska Penny <3

Av julia rolofsson - 8 juli 2011 15:00

ge mig detta träns såg det på horsefarm när vi provade sadel till aniara,, det är nog det finaste jag sett, fast vill ju ha det i svart bling då men men, detta är skit snyggt ocksååå :) men det är ju JÄTTE BILLIGT värkligen  :p
bara 4500:-  , hehe min prisklass också, hehe har ju 600 , räcker långt! :) 
 

Av julia rolofsson - 8 juli 2011 13:34

Lite Bilder, Ni Får Alla Bilder jag laddat upp :)

                                                      Men bara Outfits och bilder jag fotat eller lite så :)

Av julia rolofsson - 8 juli 2011 12:59

hejsan överskriften är min lilla ''bortförklaring'' om man säger så...

men nu ska jag berätta väckan lite iaf.

om jag minns :p <3

Måndag var vi på stranden, tror att det var det som var sista inlägget jag gorde i måndags då då. :) så det vet ni nog redan, eller var det i tisdags, för vi var på stranden på tisdagen med :)

Tisdag, stranden med nadja och en härlig ridtur kl 8 på morgonen, senn kom ju nadja vid halv 12 :)  

Onsdag, upp tidigt på morgonen och rida prinsessan penny :) en ridtur i paddocken  , lite dressyr barbacka, härligt med min helt underbara ponny, sjuukt duktig, med galoppombyetn o allt jue ;) sen sadelprovning med Sötaste Aniara , det blev en brun sadel albier eller nått hette den, den enda som passade pris ca 16 000 :- SEK

Torsdag,  rida penny, och va med nadja och badade i havet, sen på kvällen åt vi på kellys sen åt jag en banana Split, muuumsigt, asso det var as gott ;);)

Fredag, (idag) har inte gort nått typ, för en stund sen var jag inne och tog in hästarna :) detta Ös Regn är inte härligt ;) men hoppas på bättre imorn :)

Lördag (imorn) Falstebo Horse Show, hoppas det är fint väder, :)

Söndag , Blir nog lite hoppning med penny, eller ja markarbete, hon måste komma igång lite tills Meeting i Glommen, men det var lite anmälda, och vbg är fullt+ jag är inte hemma då :)  

Så det var väll denna väckan ;)


fast mörkbrun, detta är sadlen en albion hopp, (MÖRKBRUN)<3


 
ha det bäst

 Puss/ Julia     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


namn: Julia Rolofsson,
Född år: 7mars 1999
sport: ridning
hobby:´vara med kompisar och rida =)
annat: jag är hoppryttare, har tävlar upp till L:A hoppning, L:B dressyr =)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta Kollar du Min Blogg?
 Varje dag
 Ibland
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GästBoken


Ovido - Quiz & Flashcards